Sabtu, 6 Jun 2009

luka...

da lama tak merapu kat blog ni.. ari nak cakap pasal luka...
bagi insan jiwang seperti ini memang mudah terluka..
manja la katakan..
pleased la jangan menyampah dengan statement sya ni.. huhu..
tapi tak slah klu korg menyamph aslkan sy tak tau..
klu x teluka la saya nanti..
huhu..
kenaplah sy post ym sy ng naqib sy kat bawah ni??
tak psal kene marah..
igtkan dua orang je baca blog saya..
kak tycoon n kak ana..
la nqib saya pown baca..
memang la x pro saya ni.. huhu..

ni bkn joke sbnrnya..
tapi sebenarnya kelukaan..
tapi nasihat saya bagi sesiapa yang tidak pernah bejemaah @ berusrah please jgn baca post saya sebelum..
sungguh kamu tak akan faham..

apa rasa terluka sebenarnya??
  1. rasa give up
  2. rasa sedih
  3. menangis
  4. kecewa
  5. hilang arah
hakikatnya paling utama ketika kita terluka ialah kita rasa sedih...
sori sya da xde modal.. wassalam..

kawan yang setia