Rabu, 9 November 2011

aku suke cakap : Mood sapa menyapa

lepas balik dari kelas yang pelajarnya dibenarkan untuk "tidur"
aku pun berlalulah ke hentian bas fakulti pendidikan...
ramai sungguh dak tunggu bas kat sana...
dengan kepala suku mamai aku pun duduk di bahagian bangku hujung...
sebelah kiri aku ade foreigner sibuk beborak~
cam takbleh sapa jer aku tengok~
bosan~ bosan~ bosan~

sebelah kanan aku ade awek cun berjarak  lebih kurang 1 meter dari tempat aku duduk~
satu demi satu bas berlalu~
semua suasana edaran punya~
sobar je la faris~

bosan x bosan~
memikirkan skill komunikasi aku yang tak berapa bagus~
dan mengenangkan kejayaan demi kejayaan aku menyapa budak-budak yang aku tak kenali,
yang membuahkan kepuasan yang taktercapai akalku~ (^_^)
dengan menebalkan muka demi niat menghancuskan kebosanan yang menyelubungi hati~

memandangkan mr foreigners ni sibuk berborak,
aku pun mulakan sapa tak beradap aku dengan lafaz "nak kemana?" pada awek cun sebelah kanan aku...
waah memang aku fikir tak perlu berprotokol mana dalam menyapa  budak-budak upm ni...
nanti disangka nak ngorat pulak~
hu3

hasil sapaan yang tak beradap tu~
dapat gak aku menyoal siasat awek tu~ kah3 :D
dia budak civil engine rupenya~
nak ke PKU teman kawan...
balak kot hu3...
sian dia lama menunggu, sama cam aku~
tapi yang penting aku lagi lama menunggu~
kesian sungguh budak final year yang tak penah ade transport sendirik nihh..
:(

lepas beberapa ketika~
bas pun datang la~
membawa awek tu jauh meninggalkan insan sepi ni~
aku pulak malas nak naik bas KTP malas nak jalan balik ke K13..
maklumla petang ni xde kelas.. hu3

tunggu sambungannye malam ni pulak.. huhu

kawan yang setia