Rabu, 19 Ogos 2009

renungan hampir setahun

bosan kan blog ni..
mesti org rsa dia buang masa baca post blog aku..

macam-macam datang kat kepala biler aku nak menulis..
tapi nape aku terus menulis??

aku ni kotor orgnye..
macam-macam maksiat kat kepala..
time menulis ni la aku nak tarbiyyah jiwa yang lara ni..

tapi sebenarnya aku juga nak cari yang kutuk aku..
bukan orang kutuk aku sebab dia bencikan aku..
tapi dia nak bantu aku..
bukan sebab rasa lebih baik dari aku..
tapi sebab dia rasa dia cam sama ngan aku..

aku hairan blog aku ni macam ade orang tengok..
tapi macam tak tengok..
ni mesti sebab blog aku ni cam bosan je..
ni semua salah aku..

tapi tak ape..
orang tak ske blog ak pun tak pe..
kalau benci aku pown tak ape..
sebab aku tau aku insan pendosa..
tak pape..

pejam celik.. pejam celik..
blog ni da dekat setahun aku bukak..
mungkin tak ramai mane tengok..
tapi takpe la..
asal aku puas..

aku pohon agar blog aku ni terus diberkahi ALLAH...
agar aku terus ditarbiyyah melalui blog ni..
aku pohon jugak.. akan ade pengkritik tetap blog ni..
agar penulisan aku akan terus dibaiki...
agar aku senantiasa diberi kesempatan menulis isi hati yang sepi ini...

16:33 19/08/2009...

kawan yang setia