Isnin, 28 Disember 2009

aku lemah kecewa murung ingin berundur...

kusut jiwa...
sengsara...
aku penuh kan hidup dengan harapan yang tidak sempurna...

layu...
rasa jiwa tak guna...
rebah lemah...
bagai tak daya untuk bangkit...
tak mampu menabur jasa...

kecewa...
jiwa jasad merosakkan semua harapan di akal...

cinta lama...
terus menabur harapan...
agar aku berjaya mengapainya...
dia istimewa...
cinta pertama...
harapan besar jiwa dahaga cintanya...

rugi begini...
hidupmu akan sentiasa akan gelisah...
kebahagian yang sejati dah dalam pertimbangan jiwa...
namun hati berpaling...
dek godaan syaitan durjana...
buka hati dan jiwa...
positif dan optimis...
fikrah manusia yang ingin berjaya perlu pandang ke depan...
bukan menoleh kebelakang...

tinggalkan nafsu yang 300tahun di neraka...
tekan dia...
sedarkan dia panas neraka...

ya Allah ampun aku ...
aku perlu sujud kepadaMU...
mengharapkan cintaMu...
mensyukuri nikmatMu...
MenyayangiMu...
menyerahkan seluruh harapan impian ku...
hanya untuk menjadi insan yang diberkati, diredhaiMu...

kawan yang setia