Selasa, 29 Mac 2011

ak fasi

aku bukanlah sebaik-baik fasi
bayangkan orang pesimis seperti ku boleh mengikfakkan diri untuk jadi seorang fasi.
kalu ade program motivasi ke? smart solat ke?
walau sesibuk mana pun...
walaupun assignment ku tinggi menggunungpun...
kalau da takde fasi yang sanggup infakkan diri untuk itu...
aku sanggup pergi...
sebab aku tahu, mereka memerlukan bimbingan...
aku juga tahu, aku juga memerlukan mereka...
aku perlukan mereka untuk menyedarkan aku tentang kepentingan dakwah...
untungnya mengenal Allah dengan sebenar-benar kenal...
untungnya bersyukur dengan ilmu kurnian tuhan....
untungnya hidup bersemangat...
untungnya hidup bermatlamat...
untungnya bersama mereka...
terutama bersama adik-adik lelaki sekolah rendah...
suci tanpa dosa...
melihat wajah mereka yang comel...
biarlah menghidu peluh badan yang berbau...
daripada menghidu bauan wangian badan yang melambangkan kesombongan manusia kepada Tuhannya...
ucapan terima kasih daripada adik-adik... walaupun diorang malas nak paham bila aku cakap... tetapi aku paham.... aku fasi yang banyak kelemahannya... T_T




seliparku yang dihias oleh adik-adik. time ni aku sangat bangga dengan dorang

adik di puchong... seronok ajar diorang buat sketsa... comel mcm abangnye kan?


yang paling penting aku nak cakap.... best giler dapat jadi fasi sabtu lepas.... adik-adik yang comel... sayang xde gambar... maklumla handpone kesygn ku dikebas oleh oleh pencuri yang sangat kejam pada orang miskin macam aku ni... moga Allah kekalkan kenangan aku bersama diorang di dalam hati ini...


adik-adik.... abang sayang kat adik2... terima kasih kerana panggil abg "abang" huhuhu...

kawan yang setia