Rabu, 28 September 2011

Ade Ape Dengan " Ping Pong" w1

pertama-tama nk cakap yang post ini post ngarut jerk....

sem ni dengan hati aku yang separuh ikhlas,
aku memilih Ping Pong sebagai subjek koko aku yang kedua...
~,~ V

pertama skali aku cam sengal je jalan dari gazebo ke Kompleks Mahasiswa atau lebih sesuai dipanggil "kompleks BHEP"...

lawa x lomografi camera murah aku...
ni fakulti aku... bangga kejap...


ni KM aka KBHEP... :P
simbol kegagalan MPP

ini instraktor... aka mantan intraktor ladang ikan tahun lepas


nasi lemak yang x cantik hasil kesengalan aku melukis..

org lidi ni hasil lukisan T.C. (Thailand - China)

sebelum mendapat sentuhan khas dari libya

bunga2 - bendera libya itu di lukis oleh sara dari libya


akak hort yang selalu sekelas pun ader dalam kelas ni...
laki tgh ckp ni budak ikan
yang lain x igt

tahpela mengarut

nampak cam x ckp banyak dalam gambar ni... tp kat luar mashaAllah

TC tgh bising 





setiap kali bertemu kawan baru pasti kita mengharap yang terbaik...
tp igt 1 perkara erti hidup pada memberi... :)

kawan yang setia