Rabu, 21 September 2011

Selamat datang semester baru, kuharapkan semua lebih baik

da makin bulattt.. :D


kamera baru... yang penting paling murah dalam pasaran
huhu aku bangga

masih setia sebagai kekasih aku
teman susah senang
ha3

hadiah dari seorang sahabat
peneman ketika mati kecil

masih setia dengan hempom yang paling baru aku ade
ia juga paling murah...
pernah benci die ni..
tapi sudah memahami dan menghargai kekurangannya...
aku mula menyintai nya :)

di bilik baru, blok baru, rumate baru...
harap langit selalu cerah
selepas meninggal musytari dengan berat hati
maklumla 4 tahun aku bermustautin di sana



dok aras paling bawah...
terkejut setiap kali dalam situasi begini...
pluto... aku berharap nasib ku lebih baik
fathi ayub antara rumate baru
handsome?
maaf dia kepunyaan ke'ah
:D haha


Jepun lwn Malaysia
ni satu2nya Ultras Malaysia dalam kalangan
Asperian Batch aku
aka Ayie


kawan yang setia