Selasa, 8 Januari 2013

dia memarahi ku

Dialah  yang sentiasa memarahiku
Dia yang membebel
Dia yang selalu mengharap padaku

maafkan aku sentiasa melukakan hatimu

Disaat dirimu menasihati ku
Ku dengarinya sebagai bebelan
Disaat itu aku melepaskan kata-kata yang menyakitimu

Aku melihat linangan air matamu
Syurgaku ditelapak kakimu
Lantas hati ku tersentak
Tergamak hatiku

Saat ini
Aku terbahak menangisi kesilapanku padamu...

Entah mengapa...
Aku masih ade disisimu
Aku masih berpeluang berbakti padamu

Aku rasa perpisahan itu terlalu dekat...

Ya Allah....
beri aku kesempatan berbakti padanya
Beri aku kekuatan pada batang tubuhku untuk berbakti padanya dengan penuh ikhlas
Beri aku kesabaran dalam menjadi anak yang soleh padanya, ya Allah...

#Mayehmahujadianaksolehpadama.

kawan yang setia