Sabtu, 26 Januari 2013

Menuju KAFI

Sekarang ni saya dalam perjalanan dari kapar ke teras jernang.

Rasa teruja sangat dapat naik komuter... diawal perjalanan saya ini, terasa perjalanan kali ini sangat lancar...

setelah masuk minggu ketiga berada kapar inilah kali pertama saya bergerak keluar dari daerah klang.

Perjalanan saya kali adalah untuk bersama-sama sahabat-sahabat seperjuangan kampus untuk menjayakan program KAFI.

Secara peribadinya saya memang tidak mengetahui dengan jelas objektif program di sana.. Yang menggerakkan jasad ini, hanyalah roh perjuangan yang diserap sejak zaman kampus.

Jasad ini seakan tak rela melepaskan peluang bersama mereka. Ini adalah peluang menyerap kefahaman dan semangat untuk terus bertahan di lapangan bakti.

Semoga Allah merahmati dan meredhai perjalanan kali. Harap aku sihat sepanjang program itu nanti... (hujan2 basah... )

Ya Allah tabahkan hatiku menempuh segala dugaan dan cabaran.

kawan yang setia