Rabu, 3 November 2010

100th vs 21st

ini post ke seratus
setelah 2 tahun lebih kurang aku berblogger....
inilah blog pertama aku
masih sama cam dulu
aku rela lihat dia cam ni....
serabut dan telus...
macam aku huhuhu...

umur aku jugak sudah 21tahun...
terima kasih yang bagi ucapan kat fb...
lebih 100 lebih kurang ucapan ku terima...
dan beberapa orang yang sudi mengirim sms...
yang boleh kira dengan jari...
kak tiqun, si dia, beberapa beradik-adik ku....

sekejap tadi ma tanya....
apa azam baru?
saranan nya supaya aku lupakan si dia

memang patut aku lupakan dia...
sms birthdaynya cukup buat aku x keruan....
berhari lamanya...
cukup aku sengsara sepanjang semester pengajian ku...
aku blurr sendirian...
banyak assignment tertangguh

ok azam baru
-elak tenung wajah wanita, memandang lebih daripada sekali (tanpa sebab munasabah0
-kuburkan impian untuk dimiliki dan memiliki sehingga aku tamat pengajian
-kuburkan sikap malas
-bantu jemaah sepenuhnya...

kawan yang setia